Důležité: Objednávání na gizzmo.cz v současné době není možné.
Zákaznický servis na [email protected] nebo na chatu
Na gizzmo.cz je spokojenost zákazníka VŽDY na prvním místě. Po 28 dnech od nákupu můžete požádat o plné vrácené peněz nebo o výměnu bez nutnosti nám dávat jakýkoli důvod.
Pokud nejste se zakoupeným produktem zcela spokojeni, máte skvělých 28 dní na to, abyste nás na [email protected] informovali a měli možnost využít prémiových výhod naší záruky spokojenosti.
Produkt, se kterým nejste 100% spokojeni, můžete během prvních 28 dní od nákupu vrátit a to bez dalších našich otázek. Pokud nejste spokojeni, tak je naším jediným cílem dostát našich standardů a pokusit se z vás udělat spokojené zákazníky.
Náš tým neustále pracuje na tom, aby objednávky v pořádku dorazily ke svým novým majitelům. Bohužel občas dojde k nějaké té chybce. Pokud je vám doručen jiný produkt, tak se vám nejprve omluvíme a vyzveme kurýra, aby se u vás zastavil a provedl výměnu za produkt, který jste si skutečně objednali, a to samozřejmě zdarma!
Navzdory pečlivému zajištění výrobků ve vaší objednávce občas dojde k poškození během přepravy. Jednoduše vyfoťte poškozený produkt, zašlete ho na [email protected] a nechte si zdarma zaslat náhradu, případně můžete samozřejmě požádat o vrácení peněz!
Udělali jste během objednávání nějakou chybku? Žádný problém. Zrušení ve stejný den je vždy zdarma. Stačí nám napsat e-mail nebo nám můžete zavolat a my vám objednávku zrušíme.
Pokud se z jakéhokoli důvodu rozhodnete pro plné vrácení peněz, můžete své peníze očekávat už do 3 dnů od obdržení vámi vráceného produktu. Dokonce vám vrátíme peníze, které jste zaplatili při objednání produktu.