Důležité: Objednávání na gizzmo.cz v současné době není možné.

Často kladené dotazy (FAQ)

  1. Základní dotazy
Co je gizzmo.cz?

Gizzmo.cz je přední online prodejce doplňků pro mobilní telefony v regionu. Nabízí přes 20 000 produktů, které jsou vhodné pro více než 1 000 různých zařízení. gizzmo.cz se může pochlubit pět oceněními „Online prodejce roku“ ve Slovinsku a v Chorvatsku v letech 2015, 2015 a 2016.

Jak mám provést nákup?

Jednodušší to snad ani už být nemůže. Prohlédněte si naši širokou nabídku produktů, vyberte si ty, které chcete objednat a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Poté klikněte na tlačítko „Pokračuj“, vyplňte doručovací údaje a začněte se těšit.

Pokud vám online obchody přijdou matoucí nebo prostě jen preferujete jednání s člověkem, neváhejte nám e-mailem napsat seznam produktů, které si přejete objednat spolu s doručovacími informacemi na [email protected] a objednávku spolu dokončíme.

Jak můžu získat propagační kupón se slevou na můj další nákup?

Naši věrní čtenáři newsletterů mají často nárok na speciální propagační nabídky a slevy. Přihlaste se k odběru na naší stránce gizzmo.cz a získejte kupón -10 % na vaši první objednávku.

Nemůžu tu najít odpověď na svoji otázku. Můžu s někým mluvit?

Budeme jen rádi! Jednoduše nám napište e-mail s vaším dotazem na [email protected] nebo se zeptejte našeho chatbota. Naše zákaznická podpora vám vždy ráda pomůže.

  1. Otázky týkající se doručení
Která doručovací služba bude moji objednávku doručovat?

Abychom zajistili bezpečné a rychlé doručení, zašleme vaši objednávku pomocí služby GLS nebo PPL.

Když provedu objednávku dnes, kdy mi přijde balíček?

Pokud provedete objednávku do 15:00, bude odeslána ještě ve stejný den a bude k vašim dveřím doručena společností GLS během 4-6 pracovních dnů.

V některých případech se může stát, že se bude doručovací doba lišit od standardních 4-6 pracovních dní. Doba doručení je pro každý produkt zobrazena na příslušné stránce produktu.

Jaká je cena poštovného?

Poštovné je zdarma v případě, že objednávka přesáhne 1 000 Kč. V opačném případě stojí poštovné 99-119 Kč v závislosti na způsobu platby.

V případě nákupu produktů REBORN se poštovné účtuje bez ohledu na částku nákupu. Výjimku tvoří případy, kdy je kromě produktů REBORN v objednávce další zboží (ostatní produkty) o celkové hodnotě alespoň 1000 Kč. V takovém případě je poštovné zdarma.

Co se stane v případě, že nebudu během doručení doma?

S kurýrem se můžete v den doručení domluvit na jiný den nebo na uložení balíku do nejbližšího Parcelshopu.

Jak probíhá proces doručení?

1. Krok 1: Informace o doručení                

Po provedení objednávky vše zpracujeme a odešleme kurýrní službou. Poskytneme jim vaše kontaktní informace (telefonní číslo + e-mail), aby vás kurýr mohl kontaktovat s bližšími informacemi o doručení.                  

2. Krok 2: Odhadovaný čas doručení            

Před doručením vás bude kurýr kontaktovat SMS zprávou/e-mailem a sdělí vám odhadovaný čas doručení.

Pokud vám nebude odhadovaný čas vyhovovat, kontaktujte kurýra a naplánujte doručení na jiné datum/čas/místo.

  1. Pitanja vezana
    uz narudžbu
  1. Otázky spojené s objednáváním
Musím se pro dokončení objednávky zaregistrovat?

Ne, nemusíte se zaregistrovat. Dokončení vašeho nákupu je jednoduchý proces, který vám zabere jenom pár minut.

Stačí vybrat produkty, které se vám líbí, vložit je do košíku, vybrat metodu platby a zadat doručovací údaje. To je vše, teď už se jen stačí těšit na doručení. Po dokončení vám přijde na vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzovací e-mail.

Můžu po dokončení nákupu ještě objednávku změnit?

I když se náš tým snaží vaši objednávku odeslat co nejdříve, uděláme vše pro to, abychom zvládli vaši objednávku změnit, pokud ještě nebyla odeslána. Napište nám e-mail na [email protected] nebo nám co nejdříve zavolejte na číslo: +420 234 097 560!

Jak mohou zkontrolovat stav objednávky?

Po dokončení objednávky vám zašleme potvrzovací e-mail. V případě jakýchkoli dalších dotazů týkajících se vaší objednávky nám napište e-mail na [email protected].

Produkt, který si chci objednat, není skladem. Jak si ho mohu koupit?

Prosíme vás, abyste nám napsali e-mail na [email protected] s URL odkazem na produkt, který není skladem. Rádi vám sdělíme odhadované datum naskladnění a pomůžeme vám objednávku dokončit.

Obdržel/a jsem propagační kupón. Jak ho mohu uplatnit?

Mr. Gizzmo nabízí doručení zdarma při nákupu nad 1 000 Kč. Pokud vaše celková objednávka jen lehce přesahuje 1 000 Kč, může po zadání slevového kódu klesnout pod 1 000 Kč a není tak dále možné využít poštovného zdarma.

Cena poštovného se po vložení propagačního kódu zvětšila. Proč‽

Mr. Gizzmo nabízí doručení zdarma při nákupu nad 1 000 Kč. Pokud vaše celková objednávka jen lehce přesahuje 1 000 Kč, může po zadání slevového kódu klesnout pod 1 000 Kč a není tak dále možné využít poštovného zdarma.

  1. Otázky spojené s platbou
Jak mohu zaplatit?

Nabízíme různé možnosti platby. Vyberte si tu, která vám sedne nejlépe:

• PayPal

• Platba platební kartou

• Dobírka placená hotovostí (kurýrovi) nebo platební kartou (pokud to dovoluje výdejní místo/kurýr)

Mohu dostat fakturu na firmu

Samozřejmě! Před placením vyplněním údajů klikněte na tlačítko „Přeji si firemní fakturu“, které najdete v pravém horním rohu. V případě, že vaše je vaše společnost plátcem DPH, budete moci nakupovat bez daně. Jednoduše zadejte vaše daňové identifikační číslo ve správném formátu a vyplňte povinné údaje vaší firmy.

Poznámka: při výběru možnosti faktury na firmu náš systém automaticky vyplní předčíslí vaší země. Nemusíte jej znovu zadávat – napište pouze číselnou část vašeho daňového identifikačního číslo.

  1. Výměna zboží a vrácení peněz
Jeden z objednaných produktů v balíku chybí nebo je poškozený. Co mám dělat?

I když na gizzmo.cz dáváme vaši spokojenost na první místo, tak se občas stane nějaká ta chybka, za kterou se vám předem omlouváme. Kontaktujte naši již několikrát oceněnou zákaznickou podporu na [email protected]. Rádi vám zde pomůžeme – ať bude budete chtít vrátit peníze nebo produkt vyměnit.

Nejsem s produktem úplně spokojen/a, mohu ho vyměnit za nový/jiný?

Naprosto chápeme, že skutečný dojem z produktu máte až ve chvíli, kdy ho držíte v rukou.

Proto máte na jeho vyzkoušení 28 dní, během kterých se můžete rozhodnout produkt vyměnit. Během této doby vám rádi zdarma pomůžeme s výměnou objednaného produktu. Podívejte se, jak můžete využít naší 28denní záruky spokojenosti „Zákazníkovo přání, žádné kličky právní“.

Prázdný
košík?

Zákazníci často dostávají speciální akce. Prázdný košík však nemůžete použít.

Naplňte ho kliknutím na tlačítko "PŘIDAT DO KOŠÍKU" u jednotlivých produktů.

Košíku

Dárek si vyberte u pokladny!

28-day satisfaction guarantee

Notice